Hőszivattyúk eladási trükkök - Csigaterv Építész Stúdió

épületek
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Építész Infó > Építőipari termék

„Új eladási praktikák, trükkök“

Röviden: Az eddigi üzlet politika - mai is – eladni, eladni, eladni. Hogy tud egy újonnan piacra lépő cég versenyképes lenni, a nagy múltú nagyokkal szemben? Olcsóbban adja a terméket. Ezzel nem mondtam semmi újat, csak a gond az lett, hogy idő után nem lehet lejjebb menni, mert az ember már fizet, hogy dolgozzon. 


Kisebb gépet teszünk be, jó lesz, majd lesz valami. Úgysem lesz hideg, tartamdiagram alapján éves fűtési átlaghőmérséklet -2°C +2°C között, sőt ezen felül is mindent hall az ember. Tehát méretezés nem kell, tervezni drága, jó lesz ez a gép.

Hát nem lett jó. (Túlságosan komolyan vették a globális felmelegedést, azt hitték, már tél nem is lesz.) Kezdték ezt a földes hőszivattyúknál, kevesebb szonda, kisebb gép.

Ennek 2 eredménye lett: ha a gép teljesítményét elfelejtették lecsökkenteni à„alacsony hőforrás hőmérséklet“, magyarul behűl a földkör tartós hidegben, nincs fűtés. 
Jöhet a fűtőpatron, vagy jobb esetben kiegészítő fűtés van a házban: kandalló, gázkazán, pellett, stb. 

eset: kisebb gépet tettek be, mint ami kellett volnaàa ház szépen lassan elkezd hűlni, a hőszivattyú folyamatosan megy, és a ház hőmérséklete csökken. 

Képzelje el, kimegy hidegben a szabadba és egy helyben áll, fokozatosan egyre hidegebb lesz. Egy ideig mozog az ember, aztán már az is kevés... Több háznál 12°C-ig sikerült eljutni. Gratulálunk hozzá!

  VISSZA

Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz